Zwroty i Reklamacje

Pytania i odpowiedzi

Ile masz czasu na zwrot?

30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie Twojego zamówienia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: kontakt@lou.pl

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile kosztuje zwrot?

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy.

Jak dokonać zwrotu jeśli posiadam konto w sklepie?
  • Wybierz zamówienie

    Zaloguj się na swoim koncie na lou.pl i kliknij na Dodaj zwrot towaru - pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij dodaj zwrot.

  • Wybierz towary do zwrotu

    Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, powód zwrotu i naciśnij Przejdź dalej.

  • Wybierz sposób zwrotu towarów

    Teraz wybierz sposób zwrotu towarów, kliknij i następnie naciśnij Przejdź dalej

  • Wybierz punkt dostarczenia towaru

    Kolejnym krokiem będzie wybór odpowiedniego adresu zwrotnego i naciśnij Przejdź dalej.

  • Wybierz formę zwrotu należności

    Krok następny to wybór formy zwrotu należności. W większości przypadków otrzymasz zwrot tym samym sposobem z którego skorzystałeś w momencie zakupu, jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Oczywiście po podaniu danych kliknij Przejdź dalej.

  • Zatwierdź swój zwrot

    Ostatnim etapem przygotowania zwrotu będzie sprawdzenie wszystkich danych i jeżeli są poprawne naciśnij Dodaj zgłoszenie zwrotu.

Jak dokonać zwrotu jeśli NIE posiadam konta w sklepie?
  • Przygotuj Numer zamówienia oraz e-mail, z którego zostało złożone zamówienie i wprowadź je do poniższego formularza zatwierdzając przyskiem "ZNAJDŹ ZAMÓWIENIE":

    Dodaj zwrot

    Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
  • Wybierz towary do zwrotu

    Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, powód zwrotu i naciśnij Przejdź dalej.

  • Wybierz sposób zwrotu towarów

    Teraz wybierz sposób zwrotu towarów, kliknij i następnie naciśnij Przejdź dalej

  • Wybierz punkt dostarczenia towaru

    Kolejnym krokiem będzie wybór odpowiedniego adresu zwrotnego i naciśnij Przejdź dalej.

  • Wybierz formę zwrotu należności

    Krok następny to wybór formy zwrotu należności. W większości przypadków otrzymasz zwrot tym samym sposobem z którego skorzystałeś w momencie zakupu, jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Oczywiście po podaniu danych kliknij Przejdź dalej.

  • Zatwierdź swój zwrot

    Ostatnim etapem przygotowania zwrotu będzie sprawdzenie wszystkich danych i jeżeli są poprawne naciśnij Dodaj zgłoszenie zwrotu.

Jakie produkty nie podlegają zwrotom?

W Lou jedyne produkty, które nie podlegają zwrotom to towary na specjalne zamówienie(np. grawer) lub noszące ślady użytkowania.

Czy mogę dokonać zwrotu z innego kraju, niż ten, do którego składane było zamówienie?

Tak.

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@lou.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Pobierz
Pobierz formularz reklamacji
Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały(np. skóra). Wygoda odzieży i akcesoriów.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Lou odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu.
Lou jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 22384 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-09-28
Jestem bardzo zadowolona ,sukienka przyszła bardzo szybko
2022-09-26
Realizacja zamówienia bardzo sprawna, wręcz błyskawiczna. Kontakt z biurem obsługi nienaganny. Opakowanie zamówienia wzorcowe. Polecam.

Polityka cookies

Cenimy Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel