Regulamin promocji "-10% na drugi i każdy kolejny produkt"

Regulamin Promocji „-10% na drugi i każdy kolejny produkt”

1. Postanowienia ogólne

1.1 Organizatorem promocji „-10% na drugi i każdy kolejny produkt” (dalej: „Promocja”) jest Lou Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie, ul. Usługowa 5, 64-100 Leszno, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001039749, NIP 6972311618, REGON 302689485 (dalej: „Organizator”).
1.2 Promocja jest prowadzona w sklepie internetowym pod adresem https://lou.pl/ (dalej: „Sklep”).
1.3 Promocja trwa od dnia 27 listopada 2025 r. do dnia 01 grudnia 2025 r., do godziny 23:59 czasu polskiego lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Promocją.

2. Warunki udziału w Promocji

2.1 Promocja skierowana jest do wszystkich klientów Sklepu (dalej: „Klienci”), którzy w okresie trwania Promocji dokonają zakupu w ramach jednego zamówienia co najmniej dwóch produktów w Sklepie.
2.2 W ramach Promocji, Klient, który spełni warunek określony w ust. 1 powyżej, otrzyma rabat -10% na drugi (tańszy) oraz każdy kolejny produkt (tańsze niż pierwszy produkt).
2.3 Rabat naliczany jest automatycznie po dodaniu co najmniej 2 produktów.2.4 Promocja łączy się z innymi promocjami oferowanymi przez Organizatora, chyba że Regulamin danej promocji stanowi inaczej.

3. Zwroty towarów zakupionych w ramach Promocji

3.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta.
3.2 W przypadku odstąpienia od umowy zakupu produktów zakupionych w ramach Promocji, zwrot możliwy jest na każdy produkt osobno. Kwota zwrotu nie podlega pomniejszeniu o kwotę rabatu pozostałych produktów.
3.3 Zwrotowi podlegają jedynie produkty, które nie noszą śladów użytkowania, są w stanie nienaruszonym, z pełnym kompletem metek, w oryginalnym opakowaniu oraz posiadają dowód zakupu.

4. Reklamacje

4.1 Klienci mają prawo składać reklamacje dotyczące Promocji drogą mailową na adres: kontakt@lou.pl lub listownie na adres siedziby Organizatora.
4.2 Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
4.3 Klient zostanie poinformowany o decyzji Organizatora w sprawie reklamacji za pośrednictwem tego samego kanału, którym została złożona reklamacja.

5. Postanowienia końcowe

5.1 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w trakcie trwania Promocji, jednak zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych przez Klientów.
5.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks Cywilny oraz Ustawa o Prawach Konsumenta.
5.3 Regulamin Promocji jest dostępny na stronie internetowej Sklepu przez cały okres trwania Promocji.

 

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 41877 opinii
pixel