Zwroty i Reklamacje
Pytania i odpowiedzi
14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia odnośnie Twojego zamówienia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: kontakt@lou.pl
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
Kod zwrotu InPost jest ważny przez 14 dni od momentu jego wygenerowania, prosimy pamiętać o tym, że nie ma on nic wspólnego z terminem do którego można nadać przesyłkę oraz datą doręczenia przesyłki do klientki.
Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy.
-
Wybierz zamówienie
Zaloguj się na swoim koncie na lou.pl i kliknij na Dodaj zwrot towaru - pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij dodaj zwrot.
-
Wybierz towary do zwrotu
Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, powód zwrotu i naciśnij Przejdź dalej.
-
Wybierz sposób zwrotu towarów
Teraz wybierz sposób zwrotu towarów, kliknij i następnie naciśnij Przejdź dalej
-
Wybierz punkt dostarczenia towaru
Kolejnym krokiem będzie wybór odpowiedniego adresu zwrotnego i naciśnij Przejdź dalej.
-
Wybierz formę zwrotu należności
Krok następny to wybór formy zwrotu należności. W większości przypadków otrzymasz zwrot tym samym sposobem z którego skorzystałeś w momencie zakupu, jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Oczywiście po podaniu danych kliknij Przejdź dalej.
-
Zatwierdź swój zwrot
Ostatnim etapem przygotowania zwrotu będzie sprawdzenie wszystkich danych i jeżeli są poprawne naciśnij Dodaj zgłoszenie zwrotu.
-
Przygotuj Numer zamówienia oraz e-mail, z którego zostało złożone zamówienie i wprowadź je do poniższego formularza zatwierdzając przyskiem "ZNAJDŹ ZAMÓWIENIE":
-
Wybierz towary do zwrotu
Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, powód zwrotu i naciśnij Przejdź dalej.
-
Wybierz sposób zwrotu towarów
Teraz wybierz sposób zwrotu towarów, kliknij i następnie naciśnij Przejdź dalej
-
Wybierz punkt dostarczenia towaru
Kolejnym krokiem będzie wybór odpowiedniego adresu zwrotnego i naciśnij Przejdź dalej.
-
Wybierz formę zwrotu należności
Krok następny to wybór formy zwrotu należności. W większości przypadków otrzymasz zwrot tym samym sposobem z którego skorzystałeś w momencie zakupu, jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Oczywiście po podaniu danych kliknij Przejdź dalej.
-
Zatwierdź swój zwrot
Ostatnim etapem przygotowania zwrotu będzie sprawdzenie wszystkich danych i jeżeli są poprawne naciśnij Dodaj zgłoszenie zwrotu.
W Lou jedyne produkty, które nie podlegają zwrotom to towary na specjalne zamówienie(np. grawer) lub noszące ślady użytkowania.
Tak.
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@lou.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.
Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały(np. skóra). Wygoda odzieży i akcesoriów.
Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.
Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Lou odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu.
Lou jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).