Zamówienie


   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
 
Czy muszę się zarejestrować?
Tak! To pierwszy krok składania zamówienia. Jeśli zdecydujesz się na dokonanie zamówienia, rejestracja będzie wymagana. W tym celu będziesz potrzebować adresu e-mail oraz utworzonego przez siebie hasła. Dodatkowo będziemy potrzebowali Twojego adresu zamieszkania, na który zostanie wysłana paczka oraz numeru telefonu, aby kurier dostarczający przesyłkę mógł szybko się z Tobą skontaktować. 

 

 

 

Jak się zarejestrować?

W pasku znajdującym się w prawym górnym rogu strony należy kliknąć na pole Zarejestruj się, które jest linkiem do strony rejestracji. Wypełnij zgodnie z prawdą wszystkie pola oznaczone *(gwiazdką). W polu Hasło należy wpisać swoje hasło. Aby hasło było bezpieczne, powinno składać się przynajmniej z 6 znaków, w tym znaków specjalnych, liczb oraz wielkich i małych liter. 

 

 

Zaloguj się

Zapamiętaj hasło oraz podany adres e-mail, ponieważ będą one potrzebne przy kolejnych logowaniach.

Zalando przestrzega wytycznych opisanych w Polityce Prywatności i nie przekazuje Twoich danych osobom trzecim.

Potwierdź dane, klikając na przycisk Zarejestruj konto, który przekieruje Cię do Twojego konta użytkownika. Tu możesz w każdej chwili sprawdzić, skorygować bądź uzupełnić swoje dane.

 

Co muszę zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

 

Do każdego zamówienia dołączamy jedynie paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, należy wprowadzić dane (nazwa firmy, adres, numer NIP) w swoim koncie użytkownika, zaznaczając przy rejestracji Firma.

Uwaga! Wprowadzenie danych jest możliwe jedynie przed złożeniem zamówienia. Po złożeniu zamówienia, zmiana danych do faktury jak i złożenie prośby o wystawienie faktury nie są już możliwe.

 

Czy zakupy w Lou są bezpieczne?

 

Wykorzystujemy szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi. Podstawowym i najważniejszym zabezpieczeniem jest jednak Twoje hasło. Nigdy nie podawaj go innym osobom oraz dbaj, by nie było zbyt oczywiste. Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Podane przez Ciebie dane wykorzystywane są jedynie w celu złożenia zamówienia oraz stałego poprawiania naszych usług. Bez Twojego zezwolenia nie zostaną one nigdy przekazane osobom trzecim. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Dodatkowo nasz sklep posiada CERTYFIKAT DBAŁOŚCI O PRAWA KONSUMENTA

file:///Users/aleksanderswitala/Desktop/Lou/reregulamindlasklepuinternetowegolou_/lou.pl%20-%20Sklep%20Prokonsumencki.webarchive

 

Jak mogę zmienić zamówiony produkt, jego rozmiar?

 

Zmiany produktów w obrębie złożonego zamówienia są niemożliwe. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, albo zdecydowałeś się na inny kolor, bądź rozmiar, musisz poczekać na przesyłkę, zwrócić ją i złożyć zamówienie od nowa.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze wysłany. W takim wypadku możesz po prostu anulować niechciany produkt i złożyć zamówienie od nowa.

 

Jak mogę zmienić adres, bądź metodę płatności?

 

Zmiana adresu zamówienia jak i metody płatności jest niemożliwa. Jeśli zmiana adresu polega na naniesieniu niewielkiej korekty (jak w przypadku literówki, bądź wprowadzenia błędnego numeru lokalu) należy skontaktować się z infolinią. Postaramy się spełnić prośbę, jednak każda sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie i nie możemy zagwarantować jej spełnienia.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze wysłany. W takim wypadku możesz po prostu anulować niechciany produkt i złożyć zamówienie od nowa.

 

Payment-methods International-shipping
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij