Wysyłka

Wysyłka

Jakie są koszty wysyłki na terenie Polski?
DPD
Forma płatności: Przedpłata (kurier)
Koszt: 15 zł (darmowa dla zamówień powyżej 300 zł)
DPD
Forma płatności: Przedpłata (Pickup)
Koszt: 15 zł (darmowa dla zamówień powyżej 300 zł)
DPD
Forma płatności: Pobranie (kurier)
Koszt: 30 zł
InPost
Forma płatności: Przedpłata (Paczkomat)
Koszt: 0 zł (tylko przy zamówieniach powyżej 50 zł)
InPost
Forma płatności: Przedpłata (Paczkomat) z wysyłką w weekend
Koszt: 4,99 zł (tylko przy zamówieniach powyżej 50 zł)
InPost
Forma płatności: Przedpłata (kurier)
Koszt: 25 zł
Jak wygląda płatność i wysyłka za granicę?

Koszt przesyłki za zakupy z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii ustalane są indywidualnie oraz są widoczne podczas zamówienia. Jedyna opcja płatności to przedpłata. Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient.

Paczki międzynarodowe dostarcza DHL Express, UPS oraz DPD w zależności od wybranego kraju dostawy.
Ile trwa dostawa?
Przygotowanie zamówienia: 1-2 dni (nie dotyczy przedsprzedaży)
Czas dostawy: 1 dzień roboczy
Czas dostawy międzynarodowej: 1-8 dni

Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych (sugerowany czas dostawy widoczny podczas zamówienia). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu (o czym zostaniesz poinformowana mailowo) dostawa zajmuje 1 dzień roboczy w Polsce. Wysyłki międzynarodowe od 1 do 10dni roboczych - przeciętny czas dostawy jest widoczny podczas zamówienia.

Zamówienia w przedsprzedaży realizowane są z dłuższym terminem widocznym podczas składania zamówienia.

Dostawa kurierem DHL Express: http://dct.dhl.com/

Gdzie jest moja paczka?

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać.

Co zrobić jeśli kurier mnie nie zastał?

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Lou.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera

W jaki sposób mogę zamówić paczkę za granicę?

Podczas rejestracji wybierz kraj dostawy i podaj adres pod który dostarczymy Twoje zakupy. Wpisz go dokładnie, aby kurier nie miał problemu z dostarczeniem przesyłki. Wszystkie przesyłki w naszej firmie są ubezpieczone, jest to bardzo ważne zwłaszcza w dostawach za granicę.

Co zrobić jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcę zamówić paczkę?

Prosimy o kontakt mailowo na nasz adres: kontakt@lou.pl. Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę, a w przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 35548 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Wszystko załatwione expresowo, polecam serdecznie
2024-03-18
Bardzo szybka obsługa
pixel