Wysyłka

Jakie są koszty wysyłki?

  

 

 

Koszt przesyłki za zakupy o wartości poniżej 1000zł z dostawą na terenie Polski to 15zł wybierając opcję przedpłaty, a przy opcji płatności za pobraniem(płatność u kuriera) koszt dostawy to 20zł. Przesyłka jest ubezpieczona.

 

 

przedpłata 15 pln
płatność u kuriera 20 pln

 

 

 

Koszt przesyłki za zakupy z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii ustalane są indywidualnie oraz są widoczne podczas zamówienia. Jedyna opcja płatności to przedpłata. Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient.

 

 

Jakie firmy kurierskie dostarczają paczki Lou?

 

DPD - przesyłki na terenie Polski kurierem 24 oraz przesyłki międzynarodowe DPD WORLDWIDE.

DHL- przesyłki międzynarodowe DHL Express.                                                         

 

 

Ile trwa dostawa?

 

Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 10 dni roboczych(sugerowany czas dostawy widoczny podczas zamówienia). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu(o czym zostaniesz poinformowana mailowo) dostawa zajmuje 1 dzień roboczy w Polsce. Wysyłki międzynarodowe od 1 do 10dni roboczych - przeciętny czas dostawy jest widoczny podczas zamówienia. Dostawa kurierem DHL Express: http://dct.dhl.com/

 

 

Gdzie jest moja paczka? 

 

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać. 

 

 

Co zrobić jeżeli kurier mnie nie zastał? 

 

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Lou.

 

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

 

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

 

 

W jaki sposób mogę zamówić paczkę za granicę?

 

Podczas rejestracji wybierz kraj dostawy i podaj adres pod który dostarczymy Twoje zakupy. Wpisz go dokładnie, aby kurier nie miał problemu z dostarczeniem przesyłki. Wszystkie przesyłki w naszej firmie są ubezpieczone, jest to bardzo ważne zwłaszcza w dostawach za granicę.

 

 

Co zrobić jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcę zamówić paczkę?

 

Prosimy o kontakt mailowo na nasz adres: kontakt@lou.pl. Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę, a w przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.

 

 

 

Payment-methods International-shipping
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel