Wymiany, Zwroty i Reklamacje

 WYMIANY

 

 

Chcesz coś wymienić?


Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z  procedury zwrotu i zamów nową sukienkę. W Lou wymiana towaru polega na zwrocie wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia.

 

Uwaga! Chcesz przyspieszyć wysyłkę drugiego zamówienia? Przy zwrocie zaznacz opcję zwrotu na SALDO KLIENTA, złóż natychmiast nowe zamówienie i wybierz opcję płatności ZAPŁACĘ PÓŹNIEJ i w notatce do sklepu napisz SALDO KLIENTA. Jak tylko otrzymasz wiadomość o zwrocie skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lou.pl. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów wysyłki.

   

 

 

ZWROTY

 

 

Ile masz czasu na zwrot?


14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki.

Przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane produkty wolne od zapachów.

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, abyś miała pewność, że otrzymasz produkt pełnowartościowy. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: kontakt@lou.pl.

 

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

 


Ile to kosztuje?


Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy.

 


Jak dokonać zwrotu?

 

I. Przygotuj dokumenty: 

 

 


1. Zaloguj się na swoim koncie na lou.pl i kliknij na Dodaj zwrot towaru - pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij dodaj zwrot.

 

2. Następnie zaznacz zwracany artykuł/ zwracane artykuły, powód zwrotu i naciśnij Przejdź dalej.

 

3. Teraz wybierz sposób zwrotu towarów, kliknij i następnie naciśnij Przejdź dalej.

 

4. Kolejnym krokiem będzie wybór odpowiedniego adresu zwrotnego i naciśnij Przejdź dalej.

 

5. Krok następny to wybór formy zwrotu należności. W większości przypadków otrzymasz zwrot tym samym sposobem z którego skorzystałeś w momencie zakupu, jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Oczywiście po podaniu danych kliknij Przejdź dalej.

 

6. Ostatnim etapem przygotowania zwrotu będzie sprawdzenie wszystkich danych i jeżeli są poprawne naciśnij Dodaj zgłoszenie zwrotu.

 

 

II. Wyślij paczkę:

 

1. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu.

 

2. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki wraz z dokumentem zwrotu i dokumentem zakupu(paragonem lub fakturą). Uwaga! W przypadku nie załączenia formularza, paczka zostanie natychmiast odesłana na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, zostanie ona wysłana kolejny raz i doliczone będą kolejne koszty wysyłki.

 

3. Przyklej etykietę na paczkę(do wycięcia w gotowym formularzu).

 

4. Nadaj i wyślij paczkę do nas. Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z nr nadania do czasu otrzymania zwrotu.

 

 

Adres naszego magazynu:

Lou Women's Fashion S.C.

64-100 Przybyszewo, ul. Wiejska 23

 

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

  • płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu
  • płatność PayU - kwota zostanie przelana przy pomocy PayU na konto z którego wykonana była płatność
  • płatność kartą kredytową - zwrot pieniędzy na konto karty kredytowej
  • płatność PayPal - zwrot pieniędzy przy pomocy PayPal na konto z którego wykonana była płatność
  • płatność kartą upominkową - zwrot wartości na saldo dodatnie do kolejnego wykorzystania w Lou




Jakie produkty nie podlegają zwrotom?


W Lou jedyne produkty, które nie podlegają zwrotom to towary na specjalne zamówienie(np. grawer) lub noszące jakiekolwiek ślady użytkowania.

 

 

Czy mogę dokonać zwrotu z innego kraju, niż ten, do którego składane było zamówienie?


Lou jest polską firmą, jednakże nasz sklep internetowy umożliwia wysyłki za granicę. Z tego też względu zwrot towaru jest możliwy, jednak zwrot kosztów przesyłki jest możliwy tylko i wyłącznie w obrębie kraju, w którym został zamówiony. Lou nie pokryje kosztów przesyłki zwrotnej z innego kraju, co oznacza, że w takim przypadku za przesyłkę zwrotną będziesz musiała zapłacić sama. 

 


 

REKLAMACJE

 


Jak złożyć reklamację?


Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres kontakt@lou.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

 

Uwaga! W przypadku nie załączenia formularza, paczka zostanie natychmiast odesłana na Twój koszt.

 

 


Jakie produkty nie podlegają reklamacji?


Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały(np. skóra). Wygoda odzieży i akcesoriów.
 

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

 

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.


Jakie są warunki reklamacji?


Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Lou odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu.
Lou jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

Payment-methods International-shipping
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij